Uwaga!

Szanowni Państwo, informujemy, że od 01 do 31 maja 2022 roku Klientów biznesowych obowiązuje Cennik podstawowy z rabatem 25%

Masz pytanie?

Znalezione tematy

Jaka jest cena gazu?
Wysokość cen i stawek opłat za dostawę paliwa gazowego określona jest w Taryfie dla Paliw gazowych w punkcie 5.
Czy mogę otrzymać już fakturę z rozliczeniem końcowym skoro złożyłem wypowiedzenie?
Faktura końcowa zostaje wystawiona po rozwiązaniu umowy z datą na ostatni dzień miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło doręczenie oświadczenia o wypowiedzeniu umowy lub wcześniejszą po rozwiązaniu umowy za porozumieniem stron.
W jaki sposób pobrać fakturę widoczną w eBOK?
W celu pobrania faktury w formacie PDF należy zalogować się do portalu eBOK, a następnie:
  • z poziomu menu „Umowy” wybrać umowę daną umowę,
  • przejsć do zakładkidki „Rachunek bieżący” i zaznaczyć pozycję z wybraną fakturą,
  • następnie klikamy przycisk POBIERZ DOKUMENT na dole strony.
Szczegółowy podręcznik użytkownika eBOK znajduje się na stronie www.gen.com.pl/ebok .
Czy telefonicznie można złożyć dyspozycję zwrotu nadpłaty lub przeksięgowania wpłat?
Nie jest to możliwe poprzez zgłoszenie telefoniczne oraz e-mailowe. Możesz wydać dyspozycję poprzez wiadomość w eBOK lub drogą pisemną – tradycyjna pocztą.
Czy mogę otrzymywać faktury mailem?
Nie realizujemy wysyłki faktur na adres mailowy. Istnieje możliwość samodzielnego pobierania faktur w formacie PDF w portalu eBOK oraz Aplikacji mobilnej G.EN.
Gdzie na fakturze odnajdę saldo i zużycie gazu?
Łatwo sprawdzisz saldo i inne elementy faktury na specjalnej stronie "Jak czytać fakturę" (link).
Gdzie znajdę numer konta bankowego ?
Dla każdej umowy dostarczania paliwa gazowego przypisany jest indywidualny numer konta bankowego, który znajduje się:
  • na fakturze rozliczeniowej pod podsumowaniem,
  • na platformie eBOK w bloku informacyjnym lub w Aplikacji.
Jak sprawdzić czy została wystawiona już faktura?
Możesz zobaczyć nową fakturę:
  • w eBOK: w zakładce "Rachunek bieżący". Można ją pobrać po wybraniu z listy, poprzez przycisk POBIERZ DOKUMENT na dole strony.
  • w Aplikacji mobilnej G.EN. w "Widoku konta umowy". Pobierz ją na urządzenie.
Podałem stan przy zmianie Taryfy. Czy dostanę fakturę?
Podanie odczytu przy zmianie Taryfy nie powoduje wystawienia faktury rozliczeniowej.
Czy o wartość nadpłaty można pomniejszyć kolejną płatność?
Nadpłata podlega zaliczeniu na poczet płatności ustalonych na najbliższy okres rozliczeniowy, o ile nie zażądasz jej zwrotu w formie pisemnej. Oznacza to, że zaliczki na nowy okres rozliczeniowy określone na fakturze można pomniejszać do czasu wyczerpania kwoty nadpłaty.
Jak sprawdzić miesiąc rozliczeniowy?
Miesiąc rozliczeniowy określony jest w Umowie kompleksowej dostarczania paliwa gazowego w §1 punkt 8.
Jak mogę opłacić rachunek?
Wybierz najwygodniejszą formę płatności faktur: płatność w eBOK lub Aplikacji, polecenie zapłaty lub przelew bankowy. Więcej pod linkiem.
Jak zmienić adres e-mail, na który otrzymuję powiadomienia o wystawionej eFakturze?
Zaloguj się do eBOK. Wejdź w zakładkę Dane kontaktowe i zmień adres email.
Jak mogę zgłosić reklamację błędnej faktury?
Jeśli chcesz zgłosić reklamację faktury, prześlij nam wypełniony formularz.
Jak zrezygnować z faktur papierowych?
Fakturę elektroniczną możesz aktywować w eBOK i Aplikacji. Powiadomimy Cię o jej wystawieniu w wiadomości e-mail.
Czy możliwe jest otrzymywanie równocześnie faktury papierowej i elektronicznej?
Faktury dostarczamy w jednej wybranej przez Ciebie formie: papierowej lub elektronicznej.
W jaki sposób można otrzymać duplikat faktury?
Jeśli chcesz otrzymać duplikat faktury, skontaktuj się z nami (mail, eBOK, Aplikacja, poczta).

Polityka cookies

Informujemy, że na naszej stronie używamy plików cookies w celu analizowania ruchu, a w przypadku wyrażenia przez Użytkownika
zgody – do dostosowania ewentualnych treści reklamowych w formie graficznej i tekstowej. Czytaj więcej >>

Pomoc online