Uwaga!

W trosce o Państwa bezpieczeństwo, w celu ograniczenia ryzyka zakażenia koronawirusem, do odwołania zamknęliśmy Biura Obsługi Klienta. Wszelkie sprawy związane z umowami i rozliczeniami prosimy załatwiać poprzez infolinię, eBOK, Aplikację lub kontakt mailowy.

Masz pytanie?

Znalezione tematy

W jaki sposób można zmienić wysokość zaliczki?
Plan można zmienić samodzielnie w eBOKu w zakładce Plan zaliczkowy lub poprzez przesłanie mailem/pocztą nowych wartości (w zł) dla każdego miesiąca objętego planem. Nie może to być miesiąc, dla którego minął termin płatności. Jeżeli propozycja zmian zostanie zaakceptowana, otrzymasz pisemne potwierdzenie przyjęcia zmiany.
Czy po zmianie cen gazu wysokość zaliczki się zmienia?
Kwoty zaliczek w przypadku podwyżki lub obniżki cen gazu pozostają bez zmian.
Kiedy dostanę zaliczki do zapłaty?
Pierwszy plan zaliczkowy będzie przesłany na adres korespondencyjny, po nagazowaniu wewnętrznej instalacji gazowej i rozpoczęciu dostaw. W przypadku kolejnych planów zaliczkowych będą one przekazywane wraz z każdą fakturą rozliczeniową (w tej samej korespondencji).
Czy można zmienić termin zapłaty zaliczki?
Niestety nie ma możliwości zmiany terminu płatności zaliczek z planu.
Kiedy można płacić równe zaliczki?
Równe zaliczki w kolejnych miesiącach możliwe są wyłącznie przy korzystaniu z paliwa gazowego na potrzeby kuchenki gazowej lub/i podgrzewania ciepłej wody.

Polityka cookies

Informujemy, że na naszej stronie używamy plików cookies w celu analizowania ruchu, a w przypadku wyrażenia przez Użytkownika
zgody – do dostosowania ewentualnych treści reklamowych w formie graficznej i tekstowej. Czytaj więcej >>

Pomoc online