Uwaga!

W trosce o Państwa bezpieczeństwo, w celu ograniczenia ryzyka zakażenia koronawirusem, wprowadziliśmy obowiązek umawiania terminu i godziny wizyty w Biurze Obsługi Klienta pod numerem +48 801 429 429.
Wszelkie sprawy związane z umowami i rozliczeniami prosimy załatwiać poprzez infolinię, eBOK, Aplikację lub kontakt mailowy.

Masz pytanie?

Znalezione tematy

W jaki sposób można zmienić wysokość zaliczki?
Plan można zmienić samodzielnie w eBOKu w zakładce Plan zaliczkowy lub poprzez przesłanie mailem/pocztą nowych wartości (w zł) dla każdego miesiąca objętego planem. Nie może to być miesiąc, dla którego minął termin płatności. Jeżeli propozycja zmian zostanie zaakceptowana, otrzymasz pisemne potwierdzenie przyjęcia zmiany.
Kiedy dostanę zaliczki do zapłaty?
Pierwszy plan zaliczkowy będzie przesłany na adres korespondencyjny, po nagazowaniu wewnętrznej instalacji gazowej i rozpoczęciu dostaw. W przypadku kolejnych planów zaliczkowych będą one przekazywane wraz z każdą fakturą rozliczeniową (w tej samej korespondencji).
Kiedy można płacić równe zaliczki?
Równe zaliczki w kolejnych miesiącach możliwe są wyłącznie przy korzystaniu z paliwa gazowego na potrzeby kuchenki gazowej lub/i podgrzewania ciepłej wody.
Czy można zmienić termin zapłaty zaliczki?
Niestety nie ma możliwości zmiany terminu płatności zaliczek z planu.

Polityka cookies

Informujemy, że na naszej stronie używamy plików cookies w celu analizowania ruchu, a w przypadku wyrażenia przez Użytkownika
zgody – do dostosowania ewentualnych treści reklamowych w formie graficznej i tekstowej. Czytaj więcej >>

Pomoc online