Uwaga!

W trosce o Państwa bezpieczeństwo, w celu ograniczenia ryzyka zakażenia koronawirusem, do odwołania zamknęliśmy Biura Obsługi Klienta. Wszelkie sprawy związane z umowami i rozliczeniami prosimy załatwiać poprzez infolinię, eBOK, Aplikację lub kontakt mailowy.

Masz pytanie?

Znalezione tematy

Jak podać stan licznika do rozliczenia online?
Stan licznika do rozliczenia możesz podać za pomocą eBOK korzystając z funkcji "Dodatkowe rozliczenie" lub Aplikacji G.EN. za pomocą funkcji "Wniosek o rozliczenie".
Czy można rozliczać się za gaz co miesiąc z faktycznego zużycia?
Tak, możesz rozliczać się z faktycznego zużycia poprzez eBOK, Aplikację lub telefonicznie. Jednak nie częściej niż raz w miesiącu.
Chcę zgłosić rozliczenie międzyokresowe telefonicznie. Jakie dane przygotować?
Aby rozliczyć się międzyokresowo podczas kontaktu telefonicznego należy przygotować numer klienta lub umowy, stan gazomierza i jego numer oraz w celach weryfikacji osoby dzwoniącej nr PESEL lub NIP.
Co zrobić, gdy pojawia się błąd przy podawaniu stanu licznika?
Zgłoś nam ten problem przez eBOK, Aplikację lub Infolinię.

Polityka cookies

Informujemy, że na naszej stronie używamy plików cookies w celu analizowania ruchu, a w przypadku wyrażenia przez Użytkownika
zgody – do dostosowania ewentualnych treści reklamowych w formie graficznej i tekstowej. Czytaj więcej >>

Pomoc online