Uwaga!

W trosce o Państwa bezpieczeństwo, w celu ograniczenia ryzyka zakażenia koronawirusem, do odwołania zamknęliśmy Biura Obsługi Klienta. Wszelkie sprawy związane z umowami i rozliczeniami prosimy załatwiać poprzez infolinię, eBOK, Aplikację lub kontakt mailowy.

Co to jest elektroniczne Biuro Obsługi Klienta – eBOK?

To bezpłatna i nowoczesna forma kontaktu z G.EN. GAZ ENERGIA.

Co zyskujesz?

Ikona

dostęp do stanu konta rozliczeniowego 24/7

Ikona

zgłoszenie dodatkowego rozliczenia

Ikona

wgląd i możliwość zmiany planu zaliczkowego

Ikona

podanie stanu gazomierza w przypadku zmiany cen gazu

Ikona

dostęp do faktur elektronicznych od razu po wystawieniu

Ikona

możliwość pobrania faktury na urządzenie

Ikona

zmiana danych kontaktowych

Ikona

bieżący kontakt z G.EN. GAZ ENERGIA

Ikona

szybkie płatności online za gaz

Jak zarejestrować się w eBOK?

Wypełnij formularz rejestracyjny i zaakceptuj Regulamin.

Na skrzynkę mailową otrzymasz jednorazowe hasło do pierwszego logowania, które zmienisz na własne.

Pamiętaj, przy rejestracji potrzebne Ci będą Nr PESEL lub NIP (klient instytucjonalny), Nr Klienta (znajdziesz go na fakturze), telefon i e-mail.

Pliki do pobrania

Podręcznik eBOK
Regulamin eBOK
Zapraszamy do elektronicznego
Biura Obsługi Klienta

Zaloguj się do ebok
Pobierz aplikację

Pobierz naszą aplikację i zyskaj dostęp do informacji o swoich rozliczeniach, szybkich płatności i aktualnym zużyciu energii.

Dowiedz się więcej
Google Play
Google Play
App Store
App Store

Polityka cookies

Informujemy, że na naszej stronie używamy plików cookies w celu analizowania ruchu, a w przypadku wyrażenia przez Użytkownika
zgody – do dostosowania ewentualnych treści reklamowych w formie graficznej i tekstowej. Czytaj więcej >>

Pomoc online