Uwaga!

W trosce o Państwa bezpieczeństwo, w celu ograniczenia ryzyka zakażenia koronawirusem, wprowadziliśmy obowiązek umawiania terminu i godziny wizyty w Biurze Obsługi Klienta pod numerem +48 801 429 429.
Wszelkie sprawy związane z umowami i rozliczeniami prosimy załatwiać poprzez infolinię, eBOK, Aplikację lub kontakt mailowy.

Masz pytanie?

Znalezione tematy

Dlaczego do wznowienia dostaw nie wystarczy dowód wpłaty przesłany e-mailem?
Zgodnie z prawem wznowienie dostaw może nastąpić dopiero w momencie wpływu wpłaty na konto G.EN. Dowód wpłaty nie jest równoznaczny z wpływem środków.

Polityka cookies

Informujemy, że na naszej stronie używamy plików cookies w celu analizowania ruchu, a w przypadku wyrażenia przez Użytkownika
zgody – do dostosowania ewentualnych treści reklamowych w formie graficznej i tekstowej. Czytaj więcej >>

Pomoc online