Masz pytanie?

Znalezione tematy

Jakie dokumenty należy złożyć w celu zawarcia umowy kompleksowej i rozpoczęcia dostaw?
W celu zawarcia Umowy złóż Wniosek o zawarcie umowy kompleksowej (przedsiębiorcy dodatkowo Oświadczenie akcyzowe) oraz Wniosek o rozpoczęcie dostarczania. Jeżeli dokumenty będzie podpisywał pełnomocnik, należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność kopię Pełnomocnictwa.
Kupiłem mieszkanie co muszę zrobić żeby odbierać gaz ?
Aby zachować ciągłość dostaw kupujący składa Wniosek o zawarcie umowy (przedsiębiorcy dodatkowo Oświadczenie akcyzowe). Sprzedający składa wypowiedzenie umowy. Jeżeli dokumenty będzie podpisywał pełnomocnik należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność kopię Pełnomocnictwa.
Sprzedałem mieszkanie, jak zakończyć umowę?
Sprzedający składa wypowiedzenie umowy. Jeżeli w lokalu ma być kontynuowana dostawa gazu nowy odbiorca składa Wniosek o zawarcie umowy (przedsiębiorcy dodatkowo Oświadczenie akcyzowe). Przy składaniu wniosku o Wypowiedzenie, składający musi pamiętać o obowiązującym go okresie wypowiedzenia zgodnym z zapisami umowy. Jeżeli dokumenty będzie podpisywał pełnomocnik należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność kopię Pełnomocnictwa.
Podpisałem umowę, kiedy będę mógł odbierać gaz?
Montaż gazomierza następuje po weryfikacji dokumentów technicznych m.in. próby szczelności instalacji gazowej. Zwykle kilka dni po podpisaniu umowy.
Jak przepisać umowę po śmierci odbiorcy?
W celu przepisania umowy po śmierci odbiorcy złóż wniosek o wypowiedzenie umowy w imieniu zmarłego wraz z dokumentami potwierdzającymi prawo dziedziczenia, wpisz numer aktu zgonu strony umowy. Następnie złóż wniosek o zawarcie umowy kompleksowej. Jeżeli dokumenty będzie podpisywał pełnomocnik, należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność kopię Pełnomocnictwa.
Podpisałem umowę, kiedy będę mógł korzystać z eBOK?
Pełna funkcjonalność systemu eBOK zostaje włączona po rozpoczęciu dostarczania paliwa gazowego.
Czy mogę podpisać umowę zdalnie?
Tak, już w sierpniu 2022 umożliwimy podpis umów elektronicznie przez platformę Autenti. Dzięki temu oszczędzisz swój czas! Nie musisz czekać na kuriera. Cały proces zawarcia umowy odbywa się zdalnie, a podpis autoryzujesz za pomocą dwustopniowej weryfikacji: poprzez e-mail i SMS. Umowa i pełnomocnictwo do umowy podpisywane przez Autenti są prawnie wiążące na terenie całej Unii Europejskiej. Podpis elektroniczny Autenti spełnia wymogi określone w Kodeksie Cywilnym oraz w rozporządzeniu eIDAS. Dzięki innowacyjnej technologii Autenti Twoje dane szyfrowane są 256-bitowym kluczem, zabezpieczone certyfikatem Premium EV SSL oraz algorytmami kryptograficznymi  
  1. Wypełnij formularz umowy kompleksowej on line.
  2. Na Twój adres e-mail w ciągu kilku dni wyślemy zaakceptowaną Umowę z autoryzowanego systemu Autenti, który jest bezpieczną i prawnie wiążącą formą podpisywania umów elektronicznie. Zaakceptuj warunki i przejdź do podpisania dokumentów przez internet.
  3. Złóż elektroniczny podpis na umowie, która przyszła do Ciebie w wiadomościach z systemu Autenti. Jak to zrobić?
  • W wiadomości mailowej kliknij "Zobacz Dokument"
  • Zostaniesz przeniesiony do pokoju podpisywania Autenti, gdzie zapoznasz się z treścią umowy
  • Zaznacz pole "zapoznałem się z dokumentem i akceptuję jego treść"
  • Twój telefon przyjdzie SMS z kodem, przepisz kod w podane pole
  • Potwierdź ponownie, że akceptujesz dokument.
  • Gdy dokument zostanie podpisany przez wszystkie strony zostanie do Ciebie przesłany w osobnym mailu
Co zyskasz korzystając z podpisu Autenti?
  • Oszczędność czasu - nie musisz czekać na kuriera ani przychodzić do oddziału.
  • Pewność weryfikacji tożsamości za pomocą dwustopniowej weryfikacji poprzez e-mail i SMS.
  • Szybki i przyjazny podpis umowy online - wystarczy dowolne urządzenie z dostępem do internetu
Jak mogę podpisać umowę kompleksową?
Umowę można podpisać zdalnie za pomocą platformy Autenti lub zamawiając przesyłkę kurierską na nasz koszt. Więcej informacji znajduje się na poniższych stronach:
Wypowiedziałem umowę. Kiedy otrzymam fakturę końcową?
Faktura końcowa zostaje wystawiona po rozwiązaniu umowy z datą na ostatni dzień miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło doręczenie oświadczenia o wypowiedzeniu umowy lub wcześniejszą po rozwiązaniu umowy za porozumieniem stron.
Jak zmienić adres korespondencyjny?
Możesz samodzielnie zmienić adres korespondencyjny lub inne dane (adres e-mail i telefon) w eBOK lub zadzwonić przez Infolinię: 801 429 429.