Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK)

Wszystkie sprawy możesz załatwiać w jednym miejscu – w Twoim eBOK

eBOK to elektroniczne biuro obsługi klienta, zawierające dane o twojej umowie, rozliczeniach i płatnościach oraz odczytach gazomierza.

Bez względu na to gdzie mieszkasz, o której godzinie masz czas, eBOK jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Bez oczekiwania na połączenie. Dla każdego z dostępem do telefonu, tabletu czy komputera. Responsywne technologie pozwolą Ci bez stresu cieszyć się dostępem do Twoich rachunków i umów.

Zarejestruj się teraz!

Co zyskujesz?

Ikona

dostęp do stanu konta rozliczeniowego 24/7

Ikona

zgłoszenie dodatkowego rozliczenia

Ikona

wgląd i możliwość zmiany planu zaliczkowego

Ikona

podanie stanu gazomierza w przypadku zmiany cen gazu

Ikona

dostęp do faktur elektronicznych od razu po wystawieniu

Ikona

możliwość pobrania faktury na urządzenie

Ikona

zmiana danych kontaktowych

Ikona

bieżący kontakt z G.EN. GAZ ENERGIA

Ikona

szybkie płatności online za gaz

Jak zarejestrować się w eBOK?

Do rejestracji potrzebne będą nr PESEL lub NIP (klient instytucjonalny) oraz Nr Klienta (znajdziesz go na fakturze), telefon i e-mail.

Wypełnij formularz rejestracyjny i zaakceptuj Regulamin.

Na skrzynkę mailową otrzymasz jednorazowe hasło do pierwszego logowania, które zmienisz na własne.

Pliki do pobrania

Podręcznik eBOK
Regulamin eBOK
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Regulamin usługi e-faktura
Pomoc online