Kontakt z Centrum Obsługi Klienta

Jeżeli chcesz się z nami skontaktować, wypełnij poniższy formularz. Przypominamy, że aktualne dokumenty finansowe i rozliczenia są dla Państwa dostępne 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta – eBOK.

CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA

 

E-mail: cok@gen.com.pl

 

Infolinia:

tel. +48 801 429 429*

tel. +48 61 896 65 29

(z tel. kom. z zagranicy)

 

Czynna 8:00-15:00 (pn.-pt.)

*Opłata zgodnie z cennikiem operatora


 

G.EN. GAZ ENERGIA Sp. z o.o.

ul. Domaniewska 37
02-672 Warszawa

 

Sekretariat Zarządu:

tel: +48 61 896 65 29

e-mail: gen@gen.com.pl

 

* pola obowiązkowe

Infolinia

W czym Ci pomożemy?

Nasi Konsultanci udzielają informacji o cenach, grupach taryfowych i zasadach rozliczeń, wyjaśniają kwestie związane z fakturą, udzielają informacji o saldzie i terminach płatności, informują, jak zostać Odbiorcą Paliwa gazowego, objaśniają, jak zmienić dane w Umowie, przyjmują zgłoszenia o działaniu gazomierzy.

Co powinieneś przygotować?

Przed wykonaniem telefonu do biura należy przygotować: numer Klienta, numer Umowy i numer PESEL (w przypadku firm również numer NIP).

Infolinia:
801 429 429

Opłata jak za jednostkę taryfikacyjną połączenia lokalnego, całkowity koszt połączenia ponosi dzwoniący.

Infolinia:
61 896 65 29

Opłata jak za jednostkę taryfikacyjną połączenia lokalnego, całkowity koszt połączenia ponosi dzwoniący.

Pogotowie gazowe:
800 909 909

Połączenie z pogotowiem gazowym jest bezpłatne.

Pomoc online