Uwaga!

W trosce o Państwa bezpieczeństwo, w celu ograniczenia ryzyka zakażenia koronawirusem, wprowadziliśmy obowiązek umawiania terminu i godziny wizyty w Biurze Obsługi Klienta pod numerem +48 801 429 429.
Wszelkie sprawy związane z umowami i rozliczeniami prosimy załatwiać poprzez infolinię, eBOK, Aplikację lub kontakt mailowy.

Zmiany w umowie

Zmiana danych w Umowie:

Zmiana nazwiska i adresu zameldowania/zamieszkania jest możliwa poprzez eBOK i aplikację w sekcji Napisz do nas lub wysłanie Oświadczenia o zmianie danych Odbiorcy w Umowie kompleksowej dostarczania Paliwa gazowego.

W przypadku wypełnienia oświadczenia przez pełnomocnika, potrzebny jest oryginał pisemnego pełnomocnictwa lub jego uwierzytelniona kopia.

Zmiana rodzaju i liczby odbiorników gazowych:

Powiadom nas o tym za pomocą Wniosku o zawarcie / aktualizację Umowy kompleksowej dostarczania Paliwa gazowego.

Wniosek możesz przesłać online lub wypełnić, wydrukować i przesłać pocztą lub dostarczyć osobiście do najbliższego Oddziału. Zmiana może wiązać się ze zmianą grupy taryfowej, wtedy poinformujemy Cię o tym osobną korespondencją.

Gdy chcesz zmienić tylko adres korespondencyjny lub inne dane np. adres e-mail, lub telefon, wystarczy samodzielna zmiana w eBOK lub telefon na Infolinię: 801 429 429.

Polityka cookies

Informujemy, że na naszej stronie używamy plików cookies w celu analizowania ruchu, a w przypadku wyrażenia przez Użytkownika
zgody – do dostosowania ewentualnych treści reklamowych w formie graficznej i tekstowej. Czytaj więcej >>

Pomoc online