Uwaga!

W trosce o Państwa bezpieczeństwo, w celu ograniczenia ryzyka zakażenia koronawirusem, wprowadziliśmy obowiązek umawiania terminu i godziny wizyty w Biurze Obsługi Klienta pod numerem +48 801 429 429.
Wszelkie sprawy związane z umowami i rozliczeniami prosimy załatwiać poprzez infolinię, eBOK, Aplikację lub kontakt mailowy.

Zasady zgłaszania i rozpatrywania skarg oraz reklamacji

Przerwa w dostawie gazu, niedotrzymanie standardów jakościowych obsługi odbiorców, czy też nieprawidłowe rozliczenie zużycia są podstawą do zgłoszenia reklamacji.

Zgłoszenia możesz dokonać korespondencyjnie, poprzez eBOK lub Aplikację G.EN., a także telefonicznie pod numerem infolinii 801 429 429 (pn.- pt. od 7:00 do 15:00) lub osobiście w biurach spółki.

Twoją sprawę rozpatrzymy do 30 dni od jej otrzymania, chyba że prawo energetyczne, nasza taryfa lub IRiESD przewidują inny termin.

Twoją reklamację w sprawie zasad rozliczeń rozpatrzymy i udzielimy na nią odpowiedzi w ciągu 14 dni od jej otrzymania.

Jeśli chcesz zgłosić reklamację faktury, prześlij nam wypełniony formularz reklamacyjny.

Polityka cookies

Informujemy, że na naszej stronie używamy plików cookies w celu analizowania ruchu, a w przypadku wyrażenia przez Użytkownika
zgody – do dostosowania ewentualnych treści reklamowych w formie graficznej i tekstowej. Czytaj więcej >>

Pomoc online