Masz pytanie?

Znalezione tematy

Czy mogę podpisać umowę zdalnie?
Tak, już w sierpniu 2022 umożliwimy podpis umów elektronicznie przez platformę Autenti. Dzięki temu oszczędzisz swój czas! Nie musisz czekać na kuriera. Cały proces zawarcia umowy odbywa się zdalnie, a podpis autoryzujesz za pomocą dwustopniowej weryfikacji: poprzez e-mail i SMS. Umowa i pełnomocnictwo do umowy podpisywane przez Autenti są prawnie wiążące na terenie całej Unii Europejskiej. Podpis elektroniczny Autenti spełnia wymogi określone w Kodeksie Cywilnym oraz w rozporządzeniu eIDAS. Dzięki innowacyjnej technologii Autenti Twoje dane szyfrowane są 256-bitowym kluczem, zabezpieczone certyfikatem Premium EV SSL oraz algorytmami kryptograficznymi  
  1. Wypełnij formularz umowy kompleksowej on line.
  2. Na Twój adres e-mail w ciągu kilku dni wyślemy zaakceptowaną Umowę z autoryzowanego systemu Autenti, który jest bezpieczną i prawnie wiążącą formą podpisywania umów elektronicznie. Zaakceptuj warunki i przejdź do podpisania dokumentów przez internet.
  3. Złóż elektroniczny podpis na umowie, która przyszła do Ciebie w wiadomościach z systemu Autenti. Jak to zrobić?
  • W wiadomości mailowej kliknij "Zobacz Dokument"
  • Zostaniesz przeniesiony do pokoju podpisywania Autenti, gdzie zapoznasz się z treścią umowy
  • Zaznacz pole "zapoznałem się z dokumentem i akceptuję jego treść"
  • Twój telefon przyjdzie SMS z kodem, przepisz kod w podane pole
  • Potwierdź ponownie, że akceptujesz dokument.
  • Gdy dokument zostanie podpisany przez wszystkie strony zostanie do Ciebie przesłany w osobnym mailu
Co zyskasz korzystając z podpisu Autenti?
  • Oszczędność czasu - nie musisz czekać na kuriera ani przychodzić do oddziału.
  • Pewność weryfikacji tożsamości za pomocą dwustopniowej weryfikacji poprzez e-mail i SMS.
  • Szybki i przyjazny podpis umowy online - wystarczy dowolne urządzenie z dostępem do internetu
Czy można zmienić termin zapłaty zaliczki?
Niestety nie ma możliwości zmiany terminu płatności zaliczek.
Jak mogę podpisać umowę kompleksową?
Umowę można podpisać zdalnie za pomocą platformy Autenti lub zamawiając przesyłkę kurierską na nasz koszt. Więcej informacji znajduje się na poniższych stronach:
Czym jest plan zaliczkowy? Czy muszę go opłacać?
Plan zaliczkowy to prognoza poboru gazu dla Twojej umowy ustalana:
  • na podstawie zużycia kWh w analogicznych okresach, zgodnie z zapisami taryfy oraz z uwzględnieniem sezonowości (lato/zima).
  • na podstawie zadeklarowanych przez Ciebie wartości (dla nowych umów)
W planie zaliczkowym podajemy prognozowaną ilość gazu wraz z obowiązującym harmonogramem wpłat dla poszczególnych zaliczek.
  • Plan zaliczkowy opłacaj zgodnie ze wskazanymi w nim terminami
Pierwszy plan zaliczkowy będzie przesłany na adres korespondencyjny, po rozpoczęciu dostaw paliwa gazowego. W przypadku kolejnych planów zaliczkowych będą one przekazywane wraz z każdą fakturą rozliczeniową (w tej samej korespondencji).
Gdzie znajdę numer konta bankowego ?
Dla każdej umowy dostarczania paliwa gazowego przypisany jest indywidualny numer konta bankowego, który znajduje się:
  • na fakturze rozliczeniowej pod podsumowaniem,
  • na platformie eBOK w bloku informacyjnym lub w Aplikacji.
Czy o wartość nadpłaty można pomniejszyć kolejną płatność?
Nadpłata podlega zaliczeniu na poczet płatności ustalonych na najbliższy okres rozliczeniowy, o ile nie zażądasz jej zwrotu w formie pisemnej. Oznacza to, że zaliczki na nowy okres rozliczeniowy określone na fakturze można pomniejszać do czasu wyczerpania kwoty nadpłaty.
Jak sprawdzić czy została wystawiona już faktura?
Możesz zobaczyć nową fakturę:
  • w eBOK: w zakładce "Rachunek bieżący". Można ją pobrać po wybraniu z listy, poprzez przycisk POBIERZ DOKUMENT na dole strony.
  • w Aplikacji mobilnej G.EN. w "Widoku konta umowy". Pobierz ją na urządzenie.
Aplikacje mobilną możesz pobrać:  
Dlaczego do wznowienia dostaw nie wystarczy dowód wpłaty przesłany e-mailem?
Zgodnie z prawem wznowienie dostaw może nastąpić dopiero w momencie wpływu wpłaty na konto G.EN. Dowód wpłaty nie jest równoznaczny z wpływem środków.
Wypowiedziałem umowę. Kiedy otrzymam fakturę końcową?
Faktura końcowa zostaje wystawiona po rozwiązaniu umowy z datą na ostatni dzień miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło doręczenie oświadczenia o wypowiedzeniu umowy lub wcześniejszą po rozwiązaniu umowy za porozumieniem stron.
Podałem stan przy zmianie Taryfy. Czy dostanę fakturę?
Podanie odczytu przy zmianie Taryfy nie powoduje wystawienia faktury rozliczeniowej.
Jak sprawdzić miesiąc rozliczeniowy?
Miesiąc rozliczeniowy określony jest w Umowie kompleksowej dostarczania paliwa gazowego w §1 punkt 8.
Jak zmienić adres korespondencyjny?
Możesz samodzielnie zmienić adres korespondencyjny lub inne dane (adres e-mail i telefon) w eBOK lub zadzwonić przez Infolinię: 801 429 429.
Jak mogę opłacić rachunek?
Wybierz najwygodniejszą formę płatności faktur: płatność w eBOK lub Aplikacji, polecenie zapłaty lub przelew bankowy. Więcej pod linkiem.
Jak mogę zgłosić reklamację błędnej faktury?
Jeśli chcesz zgłosić reklamację faktury, prześlij nam wypełniony formularz.
Jak zmienić adres e-mail, na który otrzymuję powiadomienia o wystawionej eFakturze?
Zaloguj się do eBOK. Wejdź w zakładkę Dane kontaktowe i zmień adres email.
W jaki sposób można otrzymać duplikat faktury?
Jeśli chcesz otrzymać duplikat faktury, skontaktuj się z nami (mail, eBOK, Aplikacja, poczta).
Czy możliwe jest otrzymywanie równocześnie faktury papierowej i elektronicznej?
Faktury dostarczamy w jednej wybranej przez Ciebie formie: papierowej lub elektronicznej.
Jak zrezygnować z faktur papierowych?
Fakturę elektroniczną możesz aktywować w eBOK i w Aplikacji mobilnej G.EN. Powiadomimy Cię o jej wystawieniu w wiadomości e-mail. Aplikacje mobilną G.EN. możesz pobrać: