Informujemy, że od 1 do 5 maja nasza Infolinia będzie nieczynna. Zapraszamy do kontaktu przez eBOK i aplikację mobilną.

Zasady zgłaszania skarg oraz reklamacji

Niedotrzymanie standardów jakościowych obsługi odbiorców, czy też nieprawidłowe rozliczenie zużycia są podstawą do zgłoszenia reklamacji

Zgłoszenia możesz dokonać korespondencyjnie, poprzez eBOK lub Aplikację G.EN., a także telefonicznie pod numerem infolinii 801 429 429* (pn.- pt. od 8:00 do 15:00). *opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora

Twoją reklamację w sprawie zasad rozliczeń rozpatrzymy i udzielimy na nią odpowiedzi w ciągu 14 dni od jej otrzymania.

Jeśli chcesz zgłosić reklamację faktury, prześlij nam wypełniony formularz reklamacyjny do pobrania w sekcji Rozliczenia.

Twoją inną sprawę rozpatrzymy do 30 dni od jej otrzymania, chyba że prawo energetyczne lub nasza taryfa przewidują inny termin.