Uwaga!

W trosce o Państwa bezpieczeństwo, w celu ograniczenia ryzyka zakażenia koronawirusem, do odwołania zamknęliśmy Biura Obsługi Klienta. Wszelkie sprawy związane z umowami i rozliczeniami prosimy załatwiać poprzez infolinię, eBOK, Aplikację lub kontakt mailowy.

Zadbaj G.EN.ialnie
o swoje bezpieczeństwo

Zależy nam, abyście Wy, nasi Klienci, czuli się bezpiecznie korzystając z naszych usług. Dlatego chcemy przestrzec przed nieuczciwymi praktykami. Występują one zarówno w formie bezpośredniej (akwizytorzy chodzący po domach) oraz w formie elektronicznej (podejrzane e-maile lub smsy).

Z naszej strony zapewniamy klarowne warunki, dostęp do dodatkowych informacji, bez kruczków prawnych.

Warto być czujnym

Wiele zależy tylko od Ciebie. Bądź przezorny i nie pozwól się oszukać. Reaguj na podejrzane sytuacje – 801 429 429.

Obrazek

Jak się uchronić przed nieuczciwymi sprzedawcami?

Zawsze sprawdzaj

tożsamość i legitymację „osób z gazowni i elektrowni” oraz weryfikuj, jaką firmę reprezentują.

Czytaj uważnie

wszystkie umowy i nie spiesz się nigdy z podpisywaniem dokumentów.

Bądź asertywny

Nikt nie może zmusić Cię do podpisania jakiejkolwiek umowy.

Uważaj na sztuczki

duże promocje nie uwzględniające wszystkich opłat czy podawanie nieprawdziwych informacji o obecnym dostawcy.

G.EN. GAZ ENERGIA nie wynajmuje domokrążców!

Możesz się wycofać!

Zgodnie z prawem możesz odstąpić w ciągu 14 dni od każdej umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.

Jeżeli zdarzyła ci się podejrzana sytuacja, skontaktuj się z nami!

Polityka cookies

Informujemy, że na naszej stronie używamy plików cookies w celu analizowania ruchu, a w przypadku wyrażenia przez Użytkownika
zgody – do dostosowania ewentualnych treści reklamowych w formie graficznej i tekstowej. Czytaj więcej >>

Pomoc online